کودکانی که دم در آورده اند!!! + فیلم و تصاویر

0 3,746

« الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَمْ یَخْلُقْ مِنِّی شَیْیاً مُشَوَّهاً: سپاس خداوند را که از من فرزندی ناقص به دنیا نیامده است.»

یک مادر در چین از پزشکان خواهش میکند به فرزند ۷ ماه اش که با یک دم که همچنان در حال رشد است به دنیا امده کمک کنند. این پسر بچه که شیا وی نام دارد با عارضه ی اسپینا بیفیدا (بیرون زدگی نخاع) بدنیا آمده، اختلالی که در آن ستون نخاع کاملا بسته نشده است.

به گزارش گلی از گلهای بهشت به نقل  ایران ناز شیا در وضعیت متفاوتی از این اختلال قرار دارد که به آن مایلومنینگوسل میگویند وضعیتی که در آن طناب نخاع برآمدگی دارد که موجب بوجود آمدن کیسه ای میشود که مایع نخاع در آن وجود دارد. مادر وی چن وی که اهل استان گوانجو ی چین است میگوید جراحان به وی گفته اند نمیتوانند به همین سادگی دنباله در حال رشد را بردارند.

هوان چنپینگ که یک جراح است میگوید :این دنباله حسابی رشد کرده است و حالا طولش به ۱۰ سانتی متر میرسد، اگر قطعش کنیم به زبان ساده دوباره در می آید. برای متوقف کردن این روند باید ابتدا کانال نخاعی را مرمت کنیم.کودکان مبتلا به اسپینا بیفیدا علاوه بر مشکلات فیزیکی به ناتوانی در یادگیری هم دچار هستند و از شانس بالایی برای ابتلا به ADHD نیز برخوردارند.

در بیشتر موارد از این دست پزشکان جراحی را در زمان نوزادی انجام میدهند تا از صدمات مغزی و معلولیت بیمار جلوگیری کنند. برای پیشگیری از وقوع این اختلال خوردن اسید فولیک در دوران بارداری توصیه میشود. به گزارش مرکز پیشگیری و کنترل امراض هر ساله تنها در ایالات متحده ۱۵۰۰ کودک با عارضه اسپینا بیفیدا به دنیا می آیند.

کودک دم دار بنگالی

کودک,کودکی

 

به گزارش گلی از گلهای بهشت به نقل از بیتوته ” چاندر اورام” کودکی از اهالی بنگال غربی است که در هنگام تولد یک دم به طول ۳۳ سانتی متر را در پشت خود داشت. او اکنون در هند مشغول کار در مزارع چای است و به دلیل برخی اعتقادات مذهبی خاص جراحی نمی کند.

 

پسر دم دار هندی که به الهه تبدیل شد !!!!

به گزارش گلی از گلهای بهشت به نقل از کلوپ لاتاری این تصویر متعلق به نوجوانی که بخاطر داشتن دُم به خدای هندو تبدیل شد.یک نوجوان هندی بخاطر داشتن یک دم که طول آن به هفت اینچ می رسد به خدایی مقدس نزد بسیاری از هندوها درآمده است.بسیاری از هندوها این نوجوان را یکی از “خدایان میمون” که در نزد آنها از خدایان مقدس به شمار می آیند ، خوانده اند.

 

روزنامه آمریکایی “هافینگتون پست” گزارش داد که “ارشید علی خان” (۱۲ ساله) با دمی که در واقع یک استخوان در امتداد ستون فقرات وی می باشد ، به دنیا آمده است.پزشکان می گویند که انسان دارای ژن های خفته ای است که در صورت فعال بودن می توانند منجر به شکل گیری دم در انسان بشوند.

 

پسر مقدس دم دار هندی!!!!

به گزارش گلی از گلهای بهشت به نقل از  عصر ایران ۲پسر شش ساله دیگری نیز در ایالت اوتارپرادش  هند زندگی می کند به شکل مادرزادی داری دمی موی ناک است که حالا طول آن به حدود ۳۵ سانتی متر رسیده است.

برخی مردم منطقه این دم را موهبتی خدادادی دانسته و این کودک را  تقدیس می کنند درحالی که این دم ناشی از یک بیماری مادرزادی است.

جالب آنگه خانواده این کودک نیز با جداکردن و قطع این دم مخالفت می کنند!!!

کودک عجیب و دم دار،کودک دم دار هندی،کودک دم دار،تصاویر کودک دم دار ،عکس کودک دم دار،عکس های جالب،مطالب جالب

کودک عجیب و دم دار،کودک دم دار هندی،کودک دم دار،تصاویر کودک دم دار ،عکس کودک دم دار،عکس های جالب،مطالب جالب
 

کودک عجیب و دم دار،کودک دم دار هندی،کودک دم دار،تصاویر کودک دم دار ،عکس کودک دم دار،عکس های جالب،مطالب جالب

انسان وقتی این کودکان را میبیند یاد فرمایش امام سجاد علیه السلام می افتد!

در روایات آمده است که سیره امام سجاد (علیه السلام) بر این بود که اگر به ایشان بشارتِ تولّد فرزندی را می دادند، قبل از این که از جنسیت یا زیبایی فرزند بپرسد؛ می پرسید که آیا سالم است؟ و اگر نوزاد سالم بود می فرمودندالْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَمْ یَخْلُقْ مِنِّی شَیْیاً مُشَوَّهاً: سپاس خداوند را که از من فرزندی ناقص به دنیا نیامده است.» (الکافی، ج ۶، ص ۲۱) 

چقدر زیادند افرادی که به خاطر صاحب فرزندی که شده اند ناراضی هستند!!! اما دیدن این تصاویر شاید درس عبرتی باشد برای این گونه افراد!

چقدر زندگی زیبا و آرامش بخش می شود و چقدر شکر گزار پروردگار می شویم اگر در مسائل دنیای خود دیده عبرت بین داشته باشیم!

 

منابع:

عصر ایران ۲

ایران ناز

بیتوته

کلوپ لاتاری و…

 

خبر مربوط:

دختر ۱۳ ساله با چهره ای ۵۰ ساله + تصاویر

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : http://reihaneha.ir/?p=1090

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما