مطالعه و دانلود کتابی مختصر و مفید برای تقویت شجاعت جوانان برای ازدواج و نترسیدن از فقر

0 73

مطالعه و دانلود کتابی مختصر و مفید برای تقویت
ایمان ، توکل ، اراده و شجاعت جوانان برای ازدواج و نترسیدن از فقر

فرمتهای مختلف برای استفاده در
انواع موبایل ، تبلت و کامپیوتر

فرازهائی از این کتاب….

از امیر مومنان(علیه السلام) روایت شده است که : پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) در شب معراج از پروردگارش پرسید : پروردگارا ! برترین و شریفترین کارها کدام است ؟ خداوند عزوجل در پاسخ فرمود : هیچ عملی نزد من بالاتر از توکل بر من و راضی بودن به آنچه که من قسمت کرده ام ، نیست .

ای محمد ! محبت من شامل کسانی است که به خاطر من محبت میکنند ، و به خاطر من عطوفت و مهربانی میکنند ، و به خاطر من با دیگران میپیوندند ، و محبت من شامل کسانی است که بر من توکل میکنند . اینان کسانی هستند که به مردم به همان گونه که من نگاه میکنم ، مینگرند و دست نیاز به سوی خلق دراز نمیکنند . شکم آنها از مال حرام خالی است . خوشی و کامرانی آنها در دنیا ذکر و محبت و رضایت من از ایشان است .ای احمد ! از سه بنده خود تعجب می کنم :   بنده ای که به نماز ایستاده و میداند که دستهای خودرا به جانب چه کسی دراز کرده و در پیشگاه چه کسی ایستاده و در عین حال خواب آلود است .

و تعجب می کنم از بندهای که روزی امروز خود را از سبزی مختصری دارد ولی برای فردایش به فکر فرو رفته است . و تعجب میکنم از بندهای که نمیداندآیا من از او راضی هستم یا بر او غضبناکم ، ولی خندان است .

لینک دریافت کتاب


 

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : http://reihaneha.ir/?p=1234

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما