مجموعه پوسترهای جنگ جمعیتی

0 121
در جنگ جمعیتی، دشمن به‌دنبال کاهش جمعیت با استفاده از دو روش مسلحانه و غیرمسلحانه است. در همین راستاست که آژانس رشد و توسعه بین‌المللی آمریکا، هزینه تمامی طرح‌های کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی را می‌پردازد.
 

۲تا کافی نیست:

 تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع بحران جمعیت در ایران به وضوح نشان می دهد که کاهش شدید نرخ رشد جمعیت در ایران موضوعی نبوده است که بر اثر عوامل و برنامه ریزی های طبیعی و معمول صورت گرفته باشد، بلکه تلاش و سناریوی کاملا برنامه ریزی شده توسط غرب بوده است که در کنار سیاست های غلط مسولین وقت در کشور ایران اثر سو خود را برجای گذاشته است.

از همین رو رهبر معظم انقلاب، چند سالی است که نسبت به تغییر نمای جوان کشور هشدار داده اند و در سخنرانی که در ابتدای سال جاری در حرم مطهر رضوی داشتند، فعالیت در این حوزه را امر به معروف دانستند.

مقام معظم رهبری، تهدیدات و خطرات ناشی از جنگ جمعیتی را این‌گونه متذکر شده و هشدار می‌دهند: «مسئله جمعیت یکی از خطراتی است که وقتی انسان درست به عمق آن فکر می‌کند، تن او می‌لرزد. مسئله جمعیت را جدی بگیرید؛ جمعیت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.
 
مجموعه پوسترهایی که در ذیل مشاهده می کنید موضوع بحران جمعیت را مد نظر قرار داده است. با انتشار این  پوسترها در فضای مجازی که در اختیار کاربران وجود دارد (وبلاگ ها ، سایت هاف شبکه های اجتماعی و …) به ترویج این مهم کمک نمایید:
 منبع:فرهنگ نیوز
 

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : http://reihaneha.ir/?p=780

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما