سیاستهای جمعیتی وهابیت و صهیونیسم!!

0 53

شرط ورود زنان یهودی به بهشت به دنیا آوردن ۸ فرزند است!!

خودشان دنبال ازدیاد جمعیت اند!!!

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار جمعی از دبیران الهیات مدارس شهرستان تربت جام اظهار داشت است: «مخالفان در کشورهای شیعه نشین همان سیاست صهیونیست ها را در مسئله زاد و ولد دنبال می کنند، به این معنا ضمن آنکه خودشان به شدت به فکر ازدیاد جمعیت هستند، اما شیعیان را به کنترل و کاهش جمعیت ترغیب می کنند.

در شرایط کنونی همه ما باید خطر نفوذ وهابیت را در کشور جدی بگیریم، گفت: «اینکه اکنون می بینیم در برخی از نقاط کشور جریان وهابیت فعالیت های خود را گسترده کرده و جمعیت سنی ها در این مناطق رو به فزونی گذاشته است، اینها از جمله واقعیاتی است که ما باید به درستی عمق آنها را درک کنیم و متاسفانه برخی هم به دلیل غفلت و تدابیر غلط مسئولان کشور در امر کنترل جمعیت صورت گرفته است.»

صهیونیست ها و وهابیون کنترل جمعیت ندارند

علی رغم سیاست های ترغیب جوامع شرقی و اسلامی به مسئله کنترل جمعیت از سوی نهادهای غربی و بین المللی، از جمله کشورهایی که این سیاست در آن هیچ گاه اعمال نمی گردد، سرزمین هایی است که در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار دارد. نمودارهای مربوط به رشد جمعیت در این سرزمین ها که با هدف کسب اکثریت در اراضی اشغالی صورت می گیرد در ادامه خواهد آمد.

لازم به ذکر است که یهود تنها دینی است که تبلیغ در آن صورت نمی گیرد و از طریق خون و مادر منتقل می گردد، بدین معنا که کسی یهودی است که لزوما مادری یهودی داشته باشد، البته کسانی که پدرانی غیر یهودی دارند چندان یهودی اصیل به شمار نمی آیند.

معافیت زنان یهودی از مراسم مذهبی به دلیل وظیفه مادری

با چنین نگرشی بعد دیگر ترغیب زنان یهودی به فرزنددار شدن به عنوان وظیفه ای دینی و شرعی آشکار می گردد که پیوسته توسط خاخام های یهودی تذکر داده می شود. ضمن آنکه طبق آیین یهود زنان به منظور انجام وظایف مادری از بسیاری از مراسم مذهبی معاف هستند.

دست کم ۱۲ فرزند به دنیا بیاورید

دیوید باتزری که یکی از خاخام های مطرح اسرائیل است در اجتماع هزاران زن صهیونیست در یک مراسم مذهبی از آنها درخواست کرد دست کم ۱۲ فرزند به دنیا بیاورند و از اقدامات جلوگیری از بارداری استفاده نکنند و حتی بعد از ۴۰ سالگی نیز برای به دنیا آوردن فرزند تلاش کنند. وی تصریح کرد: هر دختری که ازدواج می کند باید تلاش کند که ۱۲ فرزند به دنیا بیاورد.

این خاخام یهودی زنان حاضر در این اجتماع را تشویق کرد که بر یکدیگر فشار آورند تا بعد از ازدواج، بارداری خود را به تاخیر نیندازند و بین زایمان های خود نیز زیاد فاصله نداشته باشند. حتی در سن ۴۰ سالگی و بیشتر نیز به دنیا آوردن بچه ممکن است و این خطرناک نیست.

شرط ورود زنان یهودی به بهشت به دنیا آوردن ۸ فرزند است

چندی پیش نیز یکی از خاخام های اسرائیلی شرط ورود هر زن مومن یهودی به بهشت را به دنیا آوردن حداقل ۸ فرزند دانسته بود!

سیاست های جمعیتی جورج بوش در آمریکا

آمریکا نیز به عنوان یکی از حامیان بزرگ صهیونیست ها در جهان سیاستی مشابه را در پیش گرفته است. جورج بوش پدر در اظهاراتی بیان کرده بود: «من هیچ گاه این طرح(کنترل جمعیت) را اجرا نخواهم کرد، کشور ما کشور وسیعی است و ۳۰۰ میلیون جمعیت برای کشوری مثل آمریکا کم است!

خطر جدی افزایش جمعیت وهابیان در ایران

اقدامات مشابهی نیز توسط وهابیان در کشور ما در حال انجام است که اگر تدابیری جدی در جهت حل و فصل آنها صورت نپذیرد در چند سال آینده کشور با مشکلاتی جدی مواجه خواهد شد.

نگرش وهابیان به مباح دانستن خون شیعیان و ترغیب علمای وهابی به کشتن شیعیان جهت وجوب بهشت از سویی و رشد نگران کننده و ۸ درصدی زاد و ولد در آنها در مقابل رشد ۱.۸ درصدی زاد و ولد در کل کشور، می تواند هشداری جدی به جامعه و بالاخص مسئولان باشد.

وهابیان طبق حکم مفتی های خود باید چهار زن داشته باشند و تا می توانند فرزند به دنیا بیاورند. با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که تا چند سال دیگر جمعیت وهابیت در ایران در حد چشمگیری افزایش خواهد یافت.

ضرورت تعامل خانواده ها و حکومت در امر کنترل جمعیت

 کنترل خانواده و تنظیم جمعیت امری است که نه می توان صددرصد با حکم حکومتی و توسط دولت درباره آن تصمیم گیری نمود و نه مسئله ای است که صرفا بتوان برعهده خانواده ها گذاشت. در این راه باید تعاملی صحیح و منطقی صورت بگیرد و جمیع جوانب سنجیده شود.

از سویی حکومت بایستی توانایی اداره جمعیت و آماده سازی بسترهای مورد نیاز جهت تربیت نسلی صالح و مصلح که شایسته نام امت نبوی باشد را داشته باشد و از سوی دیگر خانواده نیز فرصت، توان، امکانات تربیت این نسل و آمادگی پذیرش مسئولیت آن را کسب کند.

کنترل جمعیت در جایی معنا پیدا می کند که رشد جمعیت منفی نشود

از سوی دیگر، کنترل جمعیت و تنظیم خانواده در جایی معنا پیدا می کند که رشد جمعیت در آن به سمت منفی شدن پیش نرود. با شتابی که در حال حاضر در کشور ما در جهت کاهش جمعیت وجود دارد، اگر اصلاحی صورت نپذیرد و تصمیماتی جدی و کارشناسانه اتخاذ نشود، کنترل جمعیت امری بیهوده و غیرقابل طرح است.

رواج دیدگاه های فمینیستی و تاثیر آن بر رشد جمعیت

در کنار این عوامل نبایستی نقش برخی تفکرات مسموم را در شرایط فعلی نادیده گرفت. رواج نگاه فمینیستی در طبقات گوناگون زنان جامعه و حتی رسوخ آن در قشر مذهبی کشور، موجب شده است تا زنان بسیاری از زیر بار مادری شانه خالی کنند و بهانه هایی چون کار، فعالیت اجتماعی، پیشرفت، تحصیلات و مقوله هایی از این قبیل را بهانه این امتناع قرار دهند.

کاهش تعداد فرزندان در طبقه مرفه و روشنفکر

این امر موجب کاهش فرزندان به یک فرزند و در مواردی به هیچ فرزند به ویژه در طبقه مرفه و روشنفکر شده است که خود در آینده ای نه چندان دور بحران ها و خلاهای عاطفی شدیدی را برای این نسل به دنبال خواهد داشت.
این مسئله در حالی رخ می دهد که برخی علت کنترل جمعیت و کاهش فرزندان را مشکلات اقتصادی و عدم توان خانواده در تامین معیشت می دانند، در حالی که این کاهش تعداد، خود را در اقشار مرفه جامعه بیش از قشر متوسط و ضعیف نشان داده است، در صورتی که بسیاری از این افراد به راحتی امکان تامین شرایط مطلوب زندگی برای دو یا سه فرزند را دارند. لذا این طور به نظر می رسد که در موارد عدیده ای، مکانیسم های کنترلی آن چنان که باید و شاید، به اهداف خود نرسیده است.

 
منبع: پایگاه حوزه

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : http://reihaneha.ir/?p=875

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما