چرا غرب برای ایران کاهش جمعیت را توصیه می کند؟

0 164

یک بام و دو هوا!!!

بوش پدر و خانواده او!!

افزایش جمعیت فرصت است یا تهدید؟ چرا تمام رسانه های غربی برای ایران کاهش جمعیت را توصیه می کنند؟ افزایش جمعیت چه آثاری در پی دارد؟ نظر برژینسکی در مورد کاهش جمعیت ایران چیست؟ آیا سیاست کاهش جمعیت جهان یک دستور ماسونی است؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید…

ریحانه های بهشتی به نقل از گروه گزارش ویژه مشرق: مساله کنترل جمعیت یکی از موضوعاتی است که رسانه های غربی پی در پی آن را تبلیغ می کنند اما اهداف نهایی آنان از کاهش زاد و ولد نسل بشر و به ویژه در کشورهایی مثل ایران چیست؟

در همین زمینه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار چند روز پیش خود با مسئولان نظام، به موضوع سیاست کنترل جمعیت اشاره و ضمن تأکید بر لزوم بازنگری در این سیاست خاطرنشان کردند: در اوائل دهه هفتاد اجرای این سیاست بنابر مصالحی، صحیح بود اما ادامه آن در سالهای بعد خطا بود.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: بررسی های علمی و کارشناسی نشان می دهد که اگر سیاست کنترل جمعیت ادامه پیدا کند، به تدریج دچار پیری و در نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد، بنابراین مسئولان باید با جدیت در سیاست کنترل جمعیت تجدید نظر کنند و صاحبان رسانه و تریبون از جمله روحانیون در جهت فرهنگ سازی این موضوع اقدام کنند.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، پایگاه خبری – تحلیلی مشرق، گزارش ذیل را تقدیم می کند.

آیا افزایش جمعیت یک تهدید واقعی است؟!

وضع نگران کننده آینده ایران از نظر جمعیت

در این میان وضعیت کاهش جمعیت ایران طی دهه های آینده بسیار وخیم تر از روسیه بوده و توجه جدی رسانه های کشور و برنامه ریزان را می طلبد. در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان نرخ فرزند آوری در ایران بسیار نگران کننده است. زنان ایرانی با دارا بودن ۱/۸۷ فرزند در مکان ۱۴۴ ام جدول جهانی فرزند آوری قرار می گیرند. در حالی که اسرائیل در رتبه ۷۵، آفریقای جنوبی ۹۷، برزیل ۱۰۶، ترکیه ۱۱۰، فرانسه ۱۱۸، آمریکا ۱۲۲، و انگلیس رتبه ۱۳۷ را در این جدول به خود اختصاص داده و در مکان های بالاتر از ایران قرار گرفته اند.

کاملا آشکار است که اسرائیل و کشورهای اروپایی سیاست های جدی تشویق به زاد و ولد را اجرا می کنند و در این میان با توجه به آمارهای منتشر شده، صهیونیست ها از دیگران پیشی گرفته اند. در حالی که سیاست تبلیغ کاهش جمعیت از سوی دنیای غرب شروع و پیگیری شده امروز این رتبه ایران است که در جدول آماری فرزند آوری بیش از ۲۰ پله از آمریکا عقب بوده و این رتبه برای اسرائیل دو برابر ایران است. بدین معنی که تعداد فرزندان در یک خانواده ایرانی، کمتر از تعداد فرزندان در یک خانواده صهیونیست اسرائیلی یا یک خانواده آمریکایی است.

کاهش نرخ رشد جمعیت ایران بسیار شدید است.

در حالی که در دهه هفتاد شمسی برنامه ریزان ایران به شدت دنبال کاهش نرخ رشد جمعیت بودند و رسانه های مختلف سعی در ربودن گوی سبقت تبلیغ کافی بودن «دو بچه» برای خانواده های ایرانی را داشتند؛ رئیس جمهور وقت آمریکا بوش پدر با برنامه های تنظیم خانواده در آمریکا مخالفت کرد و افزایش جمعیت را تایید نمود که نتیجه این دو سیاست اختلاف بیش از ۲۰ پله ای ایران و آمریکا و عقب بودن بیش از ۷۰ پله ای ایران از اسرائیل در جدول جهانی زادآوری است.

چرا رسانه های ایران اکثرا کاهش جمعیت را تبلیغ می کنند؟

بر اساس پیش بینی های آماری منتشر شده از طرف سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۰، در صورتی که کاهش رشد جمعیت کشور ما با نرخ فعلی ادامه یابد در ۸۰ سال آینده ایران جمعیتی حدود ۳۱ میلیون نفر خواهد داشت که نزدیک به نصف آن را افراد بسیار پیر تشکیل می دهند و در نتیجه با توجه به عدم وجود نیروی انسانی کافی عملا کشور دستخوش تهدید های بزرگ امنیتی و اقتصادی خواهد شد. هم اکنون ایران یکی از ۱۰ کشوری است که جمعیت آن به سرعت به سمت کهن سالی پیش می رود و متاسفانه هنوز هم تبلیغ کاهش زادآوری حتی در رسانه های رسمی و دولتی ادامه دارد.

بوش پدر با برنامه های تنظیم خانواده در آمریکا مخالفت کرد و افزایش جمعیت را تایید نمود.

برژینسکی و توجه دقیق به سیر نزولی جمعیت ایران

علی رغم عدم توجه سیاست گذاران ایرانی به این خطر فوق العاده بزرگ، سیاست مداران دنیای استکبار به خوبی به این معضل کمرشکن ایران آینده توجه دارند تا جایی که در سال ۲۰۰۹ برژینسکی نومحافظه کار که یکی از سیاست گذاران کهنه کار امریکایی و از اعضای مهم تشکیلات بیلدربرگ و کلوب بوهم و از طراحان پروژه نظم نوین جهانی است در مصاحبه ای با روزنامه وال استریت ژورنال می گوید: «از فکر کردن به حمله پیش دستانه علیه تاسیسات هسته ای ایران اجتناب کنید و گفتگو ها با تهران را حفظ کنید، بالاتر از همه بازی طولانی مدتی را انجام دهید چون زمان و آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی نیست».

با این حال هنوز هم پوسترهای تشویق کننده کاهش زاد و ولد در در و دیوار ادارات، مدارس، بیمارستان ها و اماکن عمومی مختلف به چشم می خورد. پوسترهایی که گویا امثال برژینسکی معنی آنها را بهتر و دقیق تر از برخی از سیاست گذاران ایرانی حامی کاهش زاد و ولد می فهمند.

برژینسکی: آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی نیست

کنترل جمعیت در روسیه

یکی از موارد مطرح شده توسط ولادیمیر پوتین در فعالیت های تبلیغاتی انتخابات اخیر ریاست جمهوری روسیه (که به پیروزی او منجر شد) موضوع کاهش جمعیت روسیه و تلاش برای دگرگون کردن سیر نزولی آن بود. کارشناسان جمعیتی روسیه اعلام کرده اند که در صورت ادامه روند کاهشی کنونی جمعیت این کشور که در حال حاضر بالغ بر ۱۴۳ میلیون نفر می باشد؛ در سال ۲۰۵۰ میلادی با نزدیک به ۴۰ میلیون کاهش به ۱۰۷ میلیون نفر خواهد رسید. پوتین قبل از انتخابات در دیداری با دانشگاهیان روسیه قول داد که در صورت در اختیار گرفتن مقام ریاست جمهوری برنامه های اجتماعی جدیدی را برای جلوگیری از وقوع چنین فاجعه ای به اجرا درآورد به طوری که در صورت اجرای آنها جمعیت روسیه در طی ۴۰ سال آینده نه تنها کاهش نیافته بلکه به ۱۵۴ میلیون نفر نیز افزایش خواهد یافت.

این موضوع نشان می دهد که امروزه اهمیت استراتژیک موضوع «جمعیت» و کاهش یا افزایش آن بیش از پیش و به طور اورژانسی مد نظر سیاست مداران کشورهای تاثیر گذار قرار داشته و جایگاه بسیار مهمی در عرصه برنامه ریزی های کلان داخلی و بین المللی داشته و توان تاثیر گذاری بر مسیر انتخابات های مهم کشورهایی همچون روسیه را نیز پیدا کرده است.

پوتین برنامه هایی برای افزایش جمعیت روسیه تا بیش از ۱۵۰ میلیون نفر دارد.

نظم نوین جهانی و کنترل جمعیت جهان

محافظه کاران و نومحافظه کاران دستگاه سیاسی آمریکا که پروژه نظم نوین جهانی را طراحی کرده و در حال اجرای آن هستند به عنوان بخش مهمی از این پروژه در خارج از مرزهای آمریکا همواره پیگیر کاهش جمعیت ملل مختلف بوده اند. در داخل آمریکا نیز این برنامه بر روی اقلیت های نژادی همچون سرخ پوستان و سیاه پوستان اجرا می شود. گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد برخی از زنان سرخپوست در اثر برنامه های واکسیناسیون عقیم شده اند. بر اساس ایده های نظم نوین جهانی کنترل جمعیت جهان دو گروه فعالیت عمده را می طلبد. نخست: تبلیغ کاهش زاد و ولد و سقط جنین و محدود کردن اندازه جوامع انسانی و کنترل فعالیت های افراد در این جمعیت ها و دوم: کاهش دادن برنامه ریزی شده کل جمعیت جهان به خصوص جهان سوم از طریق کشتارهای بزرگ به بهانه های مختلف، ایجاد تخاصم های جهت دهی شده منطقه ای، شیوع دادن عوامل بیماری زای جدید و عقیم سازی از طریق برنامه های گسترده واکسیناسیون.

 تبلیغات کاهش جمعیت در ایران از پوسترهای «دو بچه کافیست» به تبلیغ تک فرزندی گرایش یافته است.

با نگاه کوتاهی به تاریخ جهان در دهه های اخیر اجرای این برنامه ها به اشکال مختلف قابل رد گیری است. کاهش دادن برنامه ریزی شده کل جمعیت جهان از طریق کشتار خاموش مردم کشورهای فقیر روی می دهد. آمریکا و هم پیمانانش همواره تلاش دارند وانمود کنند که عامل اصلی معضلات و مشکلات امروز جهان افزایش جمعیّت در جهان سوم است. از همین رو تبلیغ کاهش زاد و ولد از موارد عیان و آشکاری است که همگان روزانه با آن برخورد می کنند.

این تبلیغ منحصر به ایران نبوده و در تمامی کشورهای جهان سوم (به خصوص کشورهای اسلامی) با قدرت در حال اجراست. جنگ افروزی در مناطق مختلف جهان به خصوص در خاورمیانه و در نتیجه کشته شدن صدها هزار نفری مردم این مناطق نیز صدر اخبار رسانه ای سال های اخیر بوده است. بیماری های ناشناخته و صعب العلاج و عوامل بیماری زایی که سابقه ای در تاریخ علم پزشکی نداشته اند در دهه های اخیر به وفور توجه رسانه ها و مجامع علمی را به خود جلب کرده اند. برای مثال سرویس گزارش مشرق در یک گزارش مبسوط در مورد اهداف و واقعیت های ویروس و بیماری ایدز به پشت پرده این بیماری ساخته شده در آزمایشگاه های ارتش آمریکا به عنوان ابزاری برای تاثیر گذاری بر جمعیت جهان پرداخته است.

نمونه ای از انواع نشان های تبلیغی «دو بچه کافیست».

برنامه عقیم سازی از طریق واکسیناسیون

برنامه عقیم سازی بخشی از جمعیت آفریقا توسط برنامه های واکسیناسیون سازمان بهداشت جهانی از معروف ترین قسمت های برنامه کنترل جمعیت جهان محسوب می شود. واکسن‌های دو گانه کزاز و دیفتری ساخته شده در کمپانی های داروسازی آمریکایی زنان و مردان زیادی در کشورهای فقیر را در قالب برنامه های به ظاهر انسان ­دوستانه واکسیناسیون برای همیشه عقیم کرده است. این اتفاقات گاهی آن چنان بی پرده روی می دهد که حتی برخی از رسانه های خدمت گذار دنیای استکبار نیز ناگزیر به آن اشاره می کنند. به دنبال استفاده پنهانی گسترده از واکسن‌های ضد باروری در سال ۱۹۹۵ شبکه خبریBBC طی برنامه مستندی با عنوان آزمایشگاه انسانی به این موضوع پرداخت و فاش کرد که در فیلیپین واکسن ‌های ضد کزاز آلوده ای استفاده شده که زنان این کشور را عقیم کرده است.

یک مثال: DDT

در یک رویکرد کاملا ظالمانه برنامه ریزان نظم نوین جهانی تا جایی که می توانند از به کارگیری یافته های علمی نجات بخشی که می توانند به افزایش جمعیت کمک کنند جلوگیری می کنند. برای مثال در سال ۱۹۷۰ آکادمی ملی علوم آمریکا اعلام کرد «در کم تر از دو دهه آینده ماده DDT از مرگ ۵۰۰ میلیون انسان در اثر بیماری مالاریا جلوگیری خواهد کرد». این خبر به مذاق مدافعان کنترل جمعیت جهان خوش نیامد و بلافاصله پس از یک عملیات رسانه ای وسیع استفاده از این ماده را غیر قانونی اعلام کردند. تا سال ۱۹۷۰ تمامی منابع علمی معتبر بر کارایی و همچنین بی خطر بودن DDT برای انسان و جانوران اذعان داشتند.

در واقع این ماده سالم ترین نوع از مواد شناخته شده برای مبارزه با مالاریا و بسیار ارزان هم بود. در نتیجه جهان سوم به راحتی می توانست به آن دست پیدا کرده و بیماری های حاصل از حشرات ناقل را کنترل کند. این اتفاق برای برنامه های کنترل جمعیت جهان به هیچ وجه خوشایند نبود و به بهانه خطرناک بودن این ماده برای محیط زیست استفاده از آن را ممنوع اعلام کردند و داستان هایی ساختند که مثلا می گفت DDT باعث نازک شدن پوسته تخم پرندگان و در نتیجه بر هم خوردن تعادل طبیعت می شود و یا از طریق نفوذ در خون انسان موجب تهدید سلامتی او می شود. گزارش هایی وجود دارد که بر ساختگی بودن همه این ادعاها اشاره دارند. هدف تنها جلوگیری از کمک به مردم کشورهای فقیر بوده است. مردمی که به زعم بنیان گذاران نظم نوین جهانی در برنامه های آینده جهان جایی ندارند و باید به روش های مختلف از روی زمین محو شوند.

نظم نوین جهانی به هیچ وجه افزایش جمعیت و در نتیجه عدم کنترل پذیری آن را بر نمی تابد.

تبلیغات رسانه ای برای ایجاد هراس و وحشت از افزایش جمعیت

در اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ میلادی ایجاد هراس از افزایش جمعیت جهان در رسانه های دنیای غرب به خصوص آمریکا شروع شد. مثلا در آن زمان گفته می شد که در اوایل دهه ۷۰ مردم هند به خاطر افزایش جمعیت و در نتیجه شدت گرسنگی و نبود بهداشت دچار فاجعه بزرگی خواهد شد که تا مرز نابودی هندوستان پیش خواهد رفت. اکنون بیش از چهل سال از موعد تعیین شده از طرف رسانه های زیر نظر نظم نوین جهانی می گذرد و ملت و سرزمین هند همچنان با اقتصادی رو به جلو پابرجاست و هیچ بحران غذایی و یا جمعیتی نیز برای این کشور پیش نیامد. حتی چنین نسخه ای برای خود آمریکا نیز پیچیده شده بود که بیشتر متوجه اقلیت های نژادی ساکن این کشور می شد.

پائول ارلیش (Paul R. Ehrlich) از طرفداران سرسخت کنترل جمعیت جهان طی دهه ۶۰ میلادی در مقالات متعددی مردم آمریکای شمالی را از افزایش جمعیت ترسانده و پیش گویی کرده بود که در اواسط دهه ۸۰ میلادی به دلیل افزایش جمعیت قحطی دهشتناکی آمریکای شمالی را فرا می گیرد. این در حالیست که نه تنها قحطی غذایی رخ نداده بلکه هم اکنون در سراسر آمریکا و کانادا افراد بسیاری با مشکل اضافه وزن حاصل از پرخوری نیز دست به گریبان هستند! و کتاب های آموزشی در مورد کاهش وزن و نیز کلینیک های کنترل وزن و عادات غذایی رونق ویژه ای در این کشورها دارند!

پائول ارلیش: به دلیل افزایش جمعیت قحطی دهشتناکی آمریکای شمالی را فرا خواهد گرفت!

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : http://reihaneha.ir/?p=877

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما