دانلود نرم افزار نیشها و نوشها

0 227
 
مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختی برای زندگی شیرین و بی دغدغه

نرم افزار «نیش‌ها و نوش‌ها» ، مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختی به همراه معرفی نکات مهم و کلیدی برای یک «زندگی عاقلانه و شادمانه» در قالب کتاب، سایت و نرم افزار است.این نرم افزار عمدتاً بر مبنای مشاوره های واقعی و مشاهدات عینی تعبیه شده ، و به «مشکلات و چالشهای جوانان در سنین بلوغ» ، «آمادگی برای زندگی مشترک» ، «مشکلات دوران خواستگاری ، نامزدی و ازدواج» ، «مشکلات پس از ازدواج و آداب بهتر زیستن» ، «سوء استفاده ها و خیانتهای طرفین در زندگی مشترک» ، «مشکلات ازدواجهای مدت دار و یا اختلافات سنین» و … در قالبی بسیار زیبا و با لحنی شیرین پرداخته است.

 

همچنین به دلیل استفاده از منابع غنی علمی و آموزشی در آن به دانشجویان رشته روان شناسی، مشاوران و مراکز مشاوره و تربیت مربی نیز توصیه می‌شود. 

 

این نرم افزار به سهم خود خواسته باری از دوش‌ها بر دارد و نهایت سعی خود را مبذول داشته است و مشکلات مانند زخم عمیقی است که با مرهم این نرم افزار التیام نمی یابد اما کسب آگاهی و افزایش شناخت بی شک به قدر خود می تواند طعم زندگی شیرین را به ما بچشاند.
 
بخش‌های اصلی نرم افزار
۱- مصرع اول( خانم ها): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای زنان و دختران نوجوان و جوان است.دراین بخش ۱۰۳ هشدار در ۶ قسمت ازدواج تاریخ دار ، ازدواج ، دام ها ، گوناگون ، زندگی زناشویی و مشکلات بیوه زنان ارائه شده است.


۲- مصرع دوم(آقایان): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای مردان و پسران نوجوان و جوان است.در این بخش۶۱ هشدار در ۴ قسمت ازدواج ،خانواده ، قبل از ازدواج و گناه ارائه شده است.
 
۳- بیت کامل( خانواده): شامل نکات تربیتی و هشداری های روان شناختی مشترک برای زنها و شوهرهاست.در این بخش۷۰ هشدار در ۴ قسمت ارتباط زن و شوهر ،تربیت فرزند ،قبل و حین ازدواج و آیین بهتر زیستن ارائه گردیده است.


۴- معرفی کتاب: در این بخش به معرفی ۱۷۰۰ جلد کتاب در ۸ بخش جوان و نوجوان ،مطالعه روشمند ، همسران ، بانوان ، ازدواج ، تربیت فرزند ،زندگی روشمند ،اختلالات روانشناختی پرداخته شده است.


۵- معرفی سایت : معرفی ۱۰۰۰ سایت در دو سطح عمومی و تخصصی 


۶ نرم افزارمعرفی بیش از ۲۰۰ نرم افزار و سی دی که در ۱۰ بخش طبقه بندی شده است.


۷- مشاوره تلفنی: در این بخش فرق بین سه مفهوم راهنمایی، مشاوره و روان درمانی بیان شده و مرزها، امتیازات، محدودیت‌ها ، هزینه هاو… مشاوره تلفنی را نشان داده شده است.از نکات جالب توجه این بخش معرفی مراکز مشاوره تلفنی کشورهمراه با تلفن و توضیحات کامل می باشد.


۸ – معرفی مراکز پاسخگو و تولیدات رایگان : در این بخش به معرفی مرکز ملی پاسخگویی و سایر مراکز پاسخگویی معتبر در زمینه مسائل دینی و … به همراه ارائه نرم افزارها و تولیدات رایگان پرداخته شده است.

 

دانلود نرم افزار با حجم ۶٫۷ مگابایت

 

دانلود صوت نرم افزار با حجم ۳۱۸ کیلو بایت

منبع: کتابخانه شیعه

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://reihaneha.ir/?p=1006

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما