زنگ خطر وهابیت درباره رشد جمعیت ایران

0 73

زنگ خطر وهابیت درباره ی رشد جمعیت در ایران :اختصاصی/

شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد، فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم.

به گزارش گلی از گلهای بهشت به نقل از ادیان نیوز، روزنامه های عربستان در اقدامی هماهنگ، اقدام به نشر مقاله ای مشترک در رابطه با رشد جمعیت در ایران کرده اند.

متن ترجمه ی مقاله به این شرح است:
«شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد، فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم.
حمایت ما از اهل سنت باید چند جانبه باشد و نباید دوستانمان را تنها گذاریم، شیعیان (روافض) با توطئه ی رشد جمعیت می خواهند اکثریت جمعیت شیعه به نفع خودشان باشد»

در ادامه ی این مقاله آمده است: «البته شیعیان خودشان در این امر مقصر بودند و می گفتند زندگی خوب منوط به کمتر داشتن اولاد است.
از تمامی دوستانمان در ایران می خواهیم که با جدیت تمام اقدام به تولید مثل کنند، نگران اقتصاد هم نباشند، ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.»

در پایان این مقاله آمده است: «بیشترین جمعیت اهل سنت واقع در زاهدان است و ما متوقع هستیم که تا چند سال دیگر هیچ شیعه ای نتواند در سیستان بماند. باید رشد جمعیت اهل سنت در ایران پراکند!»
منبع ادیان نیوز

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://reihaneha.ir/?p=1068

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما