یک بام و دو هوا

0 90

چرا وقتی کاهش جمعیت را در کشورهای اسلامی ترویج می کنند، مشوق های افزایش جمعیت در آمریکا و غرب ارائه می گردد؟

با خود فکر می کردم چرا در زمانی که به ایران بخاطر اجرای برنامه تنظیم خانواده در سال ۱۳۷۱ جایزه دادند، آمریکا نا موفق ترین کشور در کاهش جمعیت معرفی شد؟

با خود می اندیشیدم چرا همزمان با وقتی که ما و کشورهای مسلمان را برای کاهش جمعیت تشویق می کردند،در کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم غاصب صهیونیستی سیاست های افزایش جمعیت بصورت گسترده اجرا می شد؟

کمی تامل کردم و دیدم سیاست های کاهش جمعیت در کشورهای مسلمان عمدتا با اهداف سیاسی و براساس جهانی سازی غربی تنظیم شده است و جمعیت کشورهای توسعه یافته به دلیل فروپاشی خانواده و حاکمیت ارزش های مادی و خودمحوری و لذت طلبی باز هم رو به نزول است. لذا کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا برای ایجاد تعادل اقتصادی و جمعیتی به نفع خود و به عبارت دیگر برای حفظ عملکرد تجاری و
صنایع امریکاو موقعیت اقتصادی و سیاسی کشورهای توسعه یافته و غربی جمعیت جهان را به کاهش تشویق می کنند در حالی که مشوق های گسترده ای برای ازدیاد جمعیت در کشورهای خود قرار داده اند!!؟

گفته دکتر «چارلز راون هولت»، مدیر پیشین دفتر صندوق جمعیت شاهد بر این مدعاست . وی می گوید: «کنترل جمعیت برای حفظ عملکرد
طبیعی مصالحِ تجاریِ ایالات متحده در سراسر جهان، ضرورت دارد.».به نظر می رسد که شاید از دو طریق بتوان از رسیدن جمعیت به ده میلیارد جلوگیری کرد؛ یا باید نرخ زاد و ولد کنونی به سرعت کاهش یابد و یا باید نرخ مرگ و میر بالاتر رود. راه حل دیگری متصور نیست.

آری تصور می کنم با پیرشدن جمعیت در کشور های توسعه یافته غربی برنامه ریزی جهت کاستن و پیر نمودن جمعیت کشورهای در حال توسعه صورت می گیرد چون به یاد دارند تا قرن سوم هجری غرب جیره خوار کشورهای اسلامی بود و منابع علمی مسلمانان عمده رفرنس های علمی دانشمندان غربی را شامل می شد و در یک کلام کشورهای غربی از افزایش جمعیت مسلمانان و ایجاد پنجره جمعیتی در کشورهای مسلمان به شدت هراس دارند!

دولت آمریکا با هدف کنترل جهانی جمعیت، در پوشش برنامه های متنوع بهداشتی و حقوق بشری  و… دست به اقداماتی عجیب و مجرمانه از قبیل مسموم نمودن تدریجی افراد، عقیم کردن، ایجاد بلوغ زودرس در کودکان، افزایش تمایلات همجنس گرایانه بین افراد و اقداماتی از این قبیل کرده است تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم برخی کشورهای دیگر را مختل کند و  از این طریق ، موقعیت اقتصادی خود را تحت کنترل داشته باشد!

از سویی حفظ اقتدار و ابر قدرتی امریکا در گرو کاسته شدن جمعیت کشورهای کمتر توسعه یافته است تا آنجا که کاهش جمعیت در سایر کشورها جزء دکترین نظامی ایالات متحده قرار گرفته است چنانچه پروفسور ژاکلین‌کاسون طی بررسی خود در کتاب جنگ علیه جمعیت نشان می دهد که کنترل جمعیت جهانی کاملاً منطبق بر پارامترهای دکترین نظامی امریکا و یک جنگ تمام عیار است.!!

آقای نیکولاس اِبِرشتات، از محققان انستیتو انترپرایز آمریکا در مقاله اش با عنوان “کاهش باروری در جهان اسلام به تغییری فاحش که در کمال تعجب کسی متوجه آن نشده است” اشاره می کند .وی با استفاده از داده‌های بدست‌آمده از ۴۹ کشور و قلمروهای دارای اکثریت مسلمان دریافت که به طور میانگین نرخ باروری در سال‌های ۱۹۷۵ تا ۸۰ و ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰، ۴۱ درصد کاهش یافته اس ت، حال آن که کاهش نرخ بارداری در کل جهان ۳۳ درصد بوده است.۲۲ درصد از کشورها و قلمروهای مسلمان شاهد ۵۰ درصد یا بیشتر کاهش باروری بوده‌اند. بیشترین کاهش در ایران، عمان،امارات متحده عربی، الجزیره، بنگلادش، تونس، لیبی، آلبانی، قطر و کویت و در حدود ۶۰ درصد یا بیشتر طی سه دهه گذشته بوده است.!!!؟؟؟

چرا برخی در مواجهه با دم خروس و قسم حضرت عباس …!!!؟

بنظر شما نباید از این تناقض گوئی ها بیدار شد؟

به یاد داشته باشیم یکی از مقدمات اقتصاد شکوفا ، امنیت پایدار و جامعه شاداب، توازن در جمعیت است در حالی که اگر ب ه همین منوال پیش رود تا حدود ۳۰ سال آینده اکثریت جامعه ایران را کهنسالان تشکیل می دهند.

و همیشه شنیده ایم که پیشگیری بهتراز درمان است پس برای جلوگیری از درد بی درمان پیری جمعیت و بحرانهای عاطفی درجامعه از امروز به فکر باشیم.

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://reihaneha.ir/?p=1092

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما

0
    0
    سبد خرید شما