جنگ جمعیتی آمریکا علیه جهان،بخصوص اسلام، بویژه شیعه+پاورپوینت

0 129
طی سه دهه اخیر میزان ناباروری در جهان اسلام به ویژه کشورها و مناطق شیعه نشین مانند ایران، عراق، بحرین، لبنان، شرق عربستان چندین برابر شده است!!

دشمنان اسلام ، در طول تاریخ برای از بین بردن مسلمانان از دو شیوه اصلی استفاده کرده اند. شیوه نخست فاز نظامی بوده، یعنی کشتن مسلمانان در نبردهای مختلف.

اما شیوه دوم فاز ترور بوده که خود شامل سه بخش می شود. نخست ترور شخصیت های دینی، فرهنگی، سیاسی و غیره. دوم ترور و کشتار دسته جمعی با استفاده از شیوه های مختلف. سوم ترور بیوتروریسم.

بیوتروریسم چیست؟

بیوتروریسم (Bioterrorism)‏٬ تروریسمی شامل انتشار عمدی عوامل بیولوژیک است. این عوامل٬ باکتری‌ها٬ ویروس‌ها یا سموم‌اند که ممکن است به شکل طبیعی‌شان یا به فرم دستکاری شده انسان باشند.

بررسی دقیق آمار منتشر شده از سوی مراکز بهداشتی نشان می دهد که طی سه دهه اخیر میزان ناباروری در جهان اسلام به ویژه کشورها و مناطق شیعه نشین مانند ایران، عراق، بحرین، لبنان، شرق عربستان و غیره چندین برابر شده است.

با توجه به اینکه جمعیت یکی از مؤلفه های قدرت به شمار می رود،‌ دشمنان اسلام از ترس افزایش جمعیت مسلمانان و به ویژه شیعیان،‌ تصمیم گرفتند با استفاده از شیوه های مختلف و بخصوص بیوتروریسم، به نسل کشی نامحسوس مسلمانان اقدام ورزند.

بدون شک منتشر کردن میکروب هایی که موجب ناباروی می شود، می بایست از طریق کالاهای مختلفی که در غرب تولید می شود،‌ به کشورهای اسلامی وارد شوند لذا طراحان توطئه “جنگ بیوتروریسم علیه مسلمانان” به کالاهایی همچون لوازم آرایشی و غیره متوسل شدند تا بتوانند به راحتی طرح خود را اجرایی کنند.

بررسی مواد استفاده شده در تولید لوازم آرایشی این ادعا را ثابت کرده و نشان می دهد که طراحان این توطئه ضد بشری هدف اصلی خود را نابارور کردن دختران و زنان مسلمان به ویژه شیعه قرار داده اند.

راهکارها

بر همین اساس جا دارد، مسئولان مربوطه با بررسی دقیق تر این موضوع برای مقابله با آن راهکارهایی بیابند که می تواند در این چند مورد خلاصه شود:

• متوقف کردن واردات لوازم آرایشی از کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای غربی و در عوض تولید آن در داخل برای تأمین نیازهای بازار مصرف.

• رسانه ای کردن موضوع طرح “جنگ بیوتروریسم علیه مسلمانان” و آغاز فعالیت های فرهنگی – اجتماعی برای مقابله با آن.

• برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف در مراکز آموزشی مانند دبیرستان ها، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای روشن تر کردن موضوع.

• انجام اقدامات لازم برای افزایش جمعیت مسلمانان و به ویژه شیعیان با هدف مقابله با “جنگ بیوتروریسم علیه مسلمانان

دانلود پاورپوینت جنگ جمعیتی آمریکا علیه جهان،بخصوص اسلام، بویژه شیعه

دریافت

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://reihaneha.ir/?p=951

نظر شما درباره این پست چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات قرآنی ما